خسته شدم

!!! تنهاترین عاشق !!!

نیا باران,زمین جای قشنگی نیست...!

دیگر از تنهایی خسته شده ام...

به کلاغ ها زیرمیزی میدهم تا قصه ام را تمام کنند...



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت22:42---22 مهر 1391
خداوندا ...



خداوندا تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم



مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را



مبادا گم کنم اهداف زیبا را



مبادا جا بمانم از قطار موهبتهایت



مرا تنها تو نگذاری



که من تنهاترین تنهام؛ انسانم







خدا گوید :



تو ای زیباتر از خورشید زیبایم



تو ای والاترین مهمان دنیایم



تو ای انســــان !



بدان همواره آغوش من باز است



شروع كن ...



یك قدم با تو



تمام گامهای مانده اش با من ...





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبهبرچسب:,

] [ 9:7 بعد از ظهر ] [ forlorn ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه