تنهایی

!!! تنهاترین عاشق !!!

نیا باران,زمین جای قشنگی نیست...!

  دلم برای تنهایی میسوزد چرا

هیچکس او را دوست ندارد


 مگر او چه گناهی کرده که

  تنها شده جرم تنهایی چیست

    که هیچکس او را نمیخواهد


 دیشب تنهایی از اتاقم گذشت

   دنبالش دویدم ولی او رفته بود


 .تنهای تنها نیمه شب

  او را مرده کنار حوض خانه

پیدا کردم از گریه چشمانش

قرمز بود برایش گریستم آخر

اواز تنهایی مرده بود

تنهایی مردو من


تنها تر شدم....


نظرات شما عزیزان:

Milad
ساعت15:26---8 بهمن 1391
سلام وبلاگ خوبی داری ممنون از مطلب های خوبت موفق باشی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبهبرچسب:تنهایی,من,حوض,مردن,گریه,چشمان,شب,,

] [ 3:19 بعد از ظهر ] [ forlorn ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه