دلیل زندگی

!!! تنهاترین عاشق !!!

نیا باران,زمین جای قشنگی نیست...!

پرسید به خاطر کی زنده هستی؟

با اینکه دلم می خواست با تمام وجود داد بزنم به خاطر تو بهش گفتم

 به خاطر هیچ کس.

پرسید به خاطر چه زنده هستی؟

با اینکه دلم فریاد میزد به خاطر تو با یک بغض غمگین گفتم به خاطر هیچ.

ازش پرسیدم تو به خاطر چه زنده هستی؟

در حالیکه اشک در چشمانش جمع شده بود گفت

به خاطر کسی که به خاطر هیچ زنده است

 



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت22:19---12 مهر 1391
سلام،تمام مطالبو خوندم همش قشنگ بود ولي فك نميكنين زيادي غمگينه؟
پاسخ:من زاده ی غمم...


بهار
ساعت19:04---12 مهر 1391
هر روز نبودنت را بر دیوار خط کشیدم

ببین این دیوار لامروت دیگر جایی برای خط زدن ندارد

خوش به حال تو که خودت را راحت کردی

یک خط کشیدی تنها ، آن هم روی من

سلام عزیزم
ممنون که بهم سر زدی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعهبرچسب:,

] [ 5:31 بعد از ظهر ] [ forlorn ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه