دوست داشتن

!!! تنهاترین عاشق !!!

نیا باران,زمین جای قشنگی نیست...!

چشامو وقتي تو بهشون نگاه ميکني دوست دارم،
اسممو وقتي دوست دارم که تو صداش ميکني،
قلبمو وقتي دوست دارم که تو دوسش داشته باشي،
زندگيم رو وقتي دوست دارم که تو توش هستي . .



نظرات شما عزیزان:

علي
ساعت1:05---21 مهر 1391
آدمهای ساده را دوست دارم
همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند
همان ها که برای همه لبخند دارند
همان ها که همیشه هستند
......برای همه هستند ...
...آدمهای ساده را
باید مثل یک تابلوی نقاشی
ساعتها تماشا کرد؛
عمرشان کوتاه است
بس که هر کسی از راه می رسد
یا ازشان سوء استفاده می کند یا
زمینشان میزند
یا درس ساده نبودن بهشان می دهد !
.
.
.
آدم های ساده را دوست دارم
بوی ناب " آدم" می دهند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبهبرچسب:,

] [ 5:44 بعد از ظهر ] [ forlorn ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه