توقع

!!! تنهاترین عاشق !!!

نیا باران,زمین جای قشنگی نیست...!

منتظر نیستم که چند خطی بنویسی ، دوست دارم اما نمیخواهم

این قانون من است. قانون من که تورا دوست دارد اما نمی خواهد.

برای همین اگر خبر بگیری، خوب است، نگیری دلگیر نمی شوم!.

اگر بنویسی عالی است ننویسی بد نمی شود

بیایی ببینمت حرف ندارد...

نیایی ببینمت می گذرد... بگویی،بنویسی،بخواهی،بپرسی،ببینی،

بمانی،بشنوی،باشی،همیشه باشی!

نزدیک باشی... بزرگ باشی رفیق باشی...

خوب می شود. بهشت می شود، نباشی اما!

جهنم نمی شود. فقط ساعت ها گاهی پدر آدم را در می آورند

فقط ساعت ها گاهی بیچاره ات می کنند...

فقط ساعت ها گاهی...


 



نظرات شما عزیزان:

abji
ساعت9:56---24 مهر 1391
دردم این نیست که او عاشق نیست

دردم این نیست که معشوق من از عشق تهیست

دردم این است که با دیدن این سردی ها

من چرا دل بستم؟


abji
ساعت9:51---24 مهر 1391
این روزا دلت گرفته میدونم
تموم دنیا واست سرابه میدونم
توی اون سینه ی پاک و ناز تو
غم توی دلت نشسته میدونم
رفتنت واسم عذابه میدونم
دیدنت واسم یه خوابه میدونم
میدونم تو میری و من عاقبت
میمونم تنها و بی کس میدونم


abji
ساعت9:50---24 مهر 1391
تلخی این روزهایم را ببخشید…

دیگر قندی در دلم آب نمیشود…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبهبرچسب:انتظار,دوست داشتن,ماندن,رفتن,رفیق,ساعت,خط,حرف,

] [ 9:1 قبل از ظهر ] [ forlorn ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه