هدیه خدا!!!

!!! تنهاترین عاشق !!!

نیا باران,زمین جای قشنگی نیست...!

انواع خنده های احمقانه ام را می شناسد.گاهی احساس می کنم مرا حفظ کرده،گاهی دلم می خواهد بگویم، کم می­آورم، می­خندم، می­گوید:می­دانم حافظه ات ضعیف نیست،اهل دروغ هم نیستی، پس دنبال کلمات نگرد.سپس خودش تصمیم می­گیرد، نگاه مستقیمش را از چشمانم بگیرد تا کاملاً آب نرفته­ام!

وقتی چشمانم سرخ می­شود، می فهمد، می­خواهم بگویم ولی نمی­توانم...

می­گوید تو رازدار من هستی ولی ...

درد بسیار دارد نمی­خواهم دردی به او اضافه کنم...

سوت و کورم نیازمند فریادم، نمی شود!

مظلوم است، خوبی می کند که بدی ببیند.کسی را نمی­شناسم که به او ظلم نکرده باشد

 زار زدم، گریه کردم،خدایا این موجود نازنین دردستان ما نادانان چه می­کند؟!طلب بخشش کردم،اما او حتی یاد بدی هایم را هم دار زده بود...

آه،چقدر صبر دارد...

چقدر می فهمد و چقدر آرام و ساکت است و چگونه است که در اوج درد قهقهه می­زند!
 



نظرات شما عزیزان:

abji
ساعت17:56---19 مهر 1391
دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیست
کس در همه آفاق به دلتنگی من نیست... وحشی بافقی


abji
ساعت17:44---19 مهر 1391
آنچه شنیدید زخود یا زغیر
وآنچه بکردند زشر و زخیر
بود کم ار مدت آن یا مدید
عارضه ای بود که شد ناپدید
و آنچه بجا مانده بهای دل است
کان همه افسانه بی حاصل است نیما یوشیج


من
ساعت17:18---19 مهر 1391
تبه کردم جوانی تا کنم خوش زندگانی را
چه سود از زندگانی چون تبه کردم جوانـی را
به قطع رشته جان عهد بستم بارها با خود
به من آموخت گیتی، سست عهدی،سخت جانی را
بجوید عمر جاویدان هر آنکو همچو من بیند
به یک شام فـراق،اندوه عمـر جاودانی را
کی آگه می شود از روزگار تلخ ناکامـان
کسی کو گسترد هر شب،بساط کامرانی را
به دامان خون دل از دیده افشاندن کجا داند
به ساغر آنکه می ریزد شراب ارغوانـی را
وفا و مهــر کی دارد حبیبا آنکه می خواند
به اسم ابلهـی رسم وفـا و مهـربانی را حبیب یغمایی



من
ساعت13:30---19 مهر 1391
وقتی واقعاً کسی را دوست داشته باشید

سن ، فاصله ، قد و وزن فقط یک عدد خواهند بود . . .


abji
ساعت19:14---18 مهر 1391


abji
ساعت18:04---18 مهر 1391
برام شارژ بفرستید تا براتون جملات جدید بگم…
(دکتر شریعتی)


abji
ساعت18:01---18 مهر 1391
جوانان باید ترقی و پیشرفت را از دلار یاد بگیرند ؛
دلار یه الگوی بسیار عالی است.... :|


abji
ساعت17:59---18 مهر 1391
آهسته و آرام نه؛
ناگهان برو
مثل گلوله از تفنگ
که تا بخواهی بفهمی
مُخ‌َت پاشیده باشد به دیوار!

( رضا کاظمی )


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبهبرچسب:آرامش,سکوت,صبر,عاشقی,

] [ 5:47 بعد از ظهر ] [ forlorn ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه