!!! تنهاترین عاشق !!!

نیا باران,زمین جای قشنگی نیست...!

 

هر کی اومد تو زندگیم..میبردمش تا آسمون
امروز میشد رفیق راه..فردا واسم بلای جون
نمیشه قلب عاشقو..بدست هر کسی سپرد
نمیدونم بد میاورد..یا چوب سادگیشو خورد
هر چی که به سرم اومد..تقصیر هیچکسی نبود
هر چی که بود پای خودم..تو قصه هام کسی نبود
هیچکسی عاشقم نشد..هیشکی سراغم نیومد
جواب کار خودمه..هر چی بلا سرم اومد
تقصر هیچ کسی نبود..هر چی که بود به پای من
فقط تو بعد از این نیا..میون لحظه های من
رفاقتت مال خودت..منت نزار روی سرم
این قصه ها تموم شده..دیگه نیا دورو برم…



نظرات شما عزیزان:

اتفاقی
ساعت1:26---10 آبان 1391
دلم گرم خداوندیست،که با دستان من،گندم برای یاکریم خانه میریزد!چه بخشنده خدای عاشقی دارم!که میخواندمراباآنکه میداندگنهکارم!دلم گرم است،میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم!!برایت من،خدا راآرزودارم.



سحر
ساعت22:45---30 مهر 1391
آخر پاییز شد...

همه دم میزنند از شمردن جوجه ها!!

بشمار..تعداد لبخندهایی

که بر لب دوستانت نشاندی

بشمار..تعداد اشک هایی

که از سر شوق و غم ریختی

فصل زردی بود...

تو چقدر سبز بودی...؟؟!!

جوجه ها را بعدا باهم میشماریم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبهبرچسب:عشق,عاشق,زندگی,آسمون,دل,رفاقت,قلب,قصه,لحظه,

] [ 7:22 بعد از ظهر ] [ forlorn ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه